GARANTIJA

Visos BLOW.LT parduodamos elektronikos prekės yra skirtos Europos regiono rinkai, todėl visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai. Pagal Europos Sąjungos direktyvas visoms prekėms yra taikomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis periodas.

PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

  • prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;

  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos    apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;

  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

Rekomenduojame prieš grąžinant prekes sutarti su BLOW.LT atsakingu darbuotoju el. paštu: info@blow.lt arba telefonu: 8 64502448 dėl prekės grąžinimo, kuris Jums pagelbės visais klausimais.


Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti BLOW.LT biuro adresu: S. Konarskio g. 21, Vilnius, 03109, Lietuva.